Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorตรีรัช เตจ๊ะขอดen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:07:13Z-
dc.date.available2014-09-17T08:07:13Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ต173ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1490124en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9806-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectโรงเรียนพณิชยการลานนาเชียงใหม่en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectโรงเรียน -- ความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมตลาดบริการที่มีผลต่อนักเรียนหลักสูตรประกาศนียบัตรวิชาชีพของโรงเรียนพณิชยการลานนาเชียงใหม่ ในการวางแผนการศึกษาต่อ = Service marketing mix affecting students in vocational certificate program at Lanna Commercial College towards planning for further education / ตรีรัช เตจ๊ะขอดen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark0953tt_tpg.pdf562.13 kBAdobe PDFView/Open
mark0953tt_abs.pdf555.24 kBAdobe PDFView/Open
mark0953tt_con.pdf639.73 kBAdobe PDFView/Open
mark0953tt_ch1.pdf555.5 kBAdobe PDFView/Open
mark0953tt_ch2.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open
mark0953tt_ch3.pdf568.6 kBAdobe PDFView/Open
mark0953tt_ch4.pdf3.37 MBAdobe PDFView/Open
mark0953tt_ch5.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open
mark0953tt_bib.pdf575.3 kBAdobe PDFView/Open
mark0953tt_app.pdf826.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.