Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9779
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของเจ้าของสุนัขในการใช้บริการสถานพยาบาลสัตว์ในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affacting dog decision towards using animal clinics services in Amphoe Mueang Samut Sakhon / หอขวัญ เมืองน้อย
Authors: หอขวัญ เมืองน้อย
Authors: หอขวัญ เมืองน้อย
Keywords: สถานพยาบาลสัตว์;การตัดสินใจ;บริโภคศึกษา -- สมุทรสาคร;สุนัข -- การดูแล
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหตม่, 2553
Gov't Doc #: ว 636.0832 ห191ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1488798
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9779
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0453hm_tpg.pdf538.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_abs.pdf499.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_con.pdf660.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_ch1.pdf575.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_ch2.pdf873.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_ch3.pdf587.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_ch4.pdf3.44 MBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_ch5.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_bib.pdf553.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_app.pdf872.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.