Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9779
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorหอขวัญ เมืองน้อยen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:06:59Z-
dc.date.available2014-09-17T08:06:59Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว 636.0832 ห191ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1488798en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9779-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหตม่, 2553en_US
dc.subjectสถานพยาบาลสัตว์en_US
dc.subjectการตัดสินใจen_US
dc.subjectบริโภคศึกษา -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectสุนัข -- การดูแลen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของเจ้าของสุนัขในการใช้บริการสถานพยาบาลสัตว์ในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affacting dog decision towards using animal clinics services in Amphoe Mueang Samut Sakhon / หอขวัญ เมืองน้อยen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0453hm_tpg.pdf538.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_abs.pdf499.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_con.pdf660.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_ch1.pdf575.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_ch2.pdf873.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_ch3.pdf587.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_ch4.pdf3.44 MBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_ch5.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_bib.pdf553.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0453hm_app.pdf872.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.