Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9757
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการลิสซิ่งรถจักรยานยนต์ของผู้ใช้บริการในเขตอำเภองาว จังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting customer decision towards motorcycle leasing service in Amphoe Ngao Lampang / ธนัช ขันติธรางกูร
Authors: ธนัช ขันติธรางกูร
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค -- ลำปาง. อำเภองาว
ความพอใจของผู้บริโภค -- ลำปาง. อำเภองาว
การจัดการตลาด
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ธ1511ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1484432
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9757
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1053tk_tpg.pdf535.64 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tk_abs.pdf505.09 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tk_con.pdf480.53 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tk_ch1.pdf505.69 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tk_ch2.pdf502.61 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tk_ch3.pdf519.66 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tk_ch4.pdf690.23 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tk_ch5.pdf632.2 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tk_bib.pdf483.17 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tk_app.pdf528.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.