Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9757
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธนัช ขันติธรางกูร | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:06:49Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:06:49Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ธ1511ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1484432 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9757 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- ลำปาง. อำเภองาว | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค -- ลำปาง. อำเภองาว | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการลิสซิ่งรถจักรยานยนต์ของผู้ใช้บริการในเขตอำเภองาว จังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting customer decision towards motorcycle leasing service in Amphoe Ngao Lampang / ธนัช ขันติธรางกูร | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba1053tk_tpg.pdf | 535.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tk_abs.pdf | 505.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tk_con.pdf | 480.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tk_ch1.pdf | 505.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tk_ch2.pdf | 502.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tk_ch3.pdf | 519.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tk_ch4.pdf | 690.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tk_ch5.pdf | 632.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tk_bib.pdf | 483.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tk_app.pdf | 528.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.