Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9725
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วรพนิต ลิมปภาส | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:06:35Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:06:35Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ว176ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1478785 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9725 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | กาแฟสำเร็จรูป -- การตลาด | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- ทัศนคติ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อกาแฟปรุงสำเร็จชนิดผงของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumer purchasing decision of instant coffee mix in Bangkok / วรพนิต ลิมปภาส | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0553wl_tpg.pdf | 513.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_abs.pdf | 455.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_con.pdf | 457.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_ch1.pdf | 449.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_ch2.pdf | 507.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_ch3.pdf | 451.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_ch4.pdf | 698.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_ch5.pdf | 560.9 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_bib.pdf | 444.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_app.pdf | 466.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.