Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9641
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมทางการตลาด ร้านวอร์มอัพคาเฟ่ อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix of Warm Up Cafe in Mueang Chiang Mai District / ศิระ สุริยะศักดิ์
Authors: ศิระ สุริยะศักดิ์
Authors: ศิระ สุริยะศักดิ์
Keywords: ความพอใจของผู้ใช้บริการ;ร้านอาหาร -- เชียงใหม่;ไซเบอร์คาเฟ่ -- เชียงใหม่;การจัดการตลาด
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ศ3711ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1473835
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9641
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0353ss_tpg.pdf462.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_abs.pdf444.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_con.pdf446.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_ch1.pdf446.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_ch2.pdf482.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_ch3.pdf453.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_ch4.pdf647.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_ch5.pdf508.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_bib.pdf438.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_app.pdf460.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.