Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9612
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในการเลือกใช้ศูนย์บริการซ่อมรถยนต์ของลูกค้าในจังหวัดพะเยา = Service marketing factorys affectionf customer decision in selecting automobile service center in Phayao Province / กิจธพงษ์ อินโด |
Authors: | กิจธพงษ์ อินโด |
Authors: | กิจธพงษ์ อินโด |
Keywords: | การจัดการตลาด;อู่ซ่อมรถยนต์ -- การตลาด;รถยนต์ -- การบำรุงรักษาและซ่อมแซม;พฤติกรรมผู้บริโภค -- พะเยา |
Issue Date: | 2552 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 ก324ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1469240 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9612 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0952ki_tpg.pdf | 522.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_abs.pdf | 466.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_con.pdf | 476.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_ch1.pdf | 454.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_ch2.pdf | 493.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_ch3.pdf | 478.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_ch4.pdf | 871.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_ch5.pdf | 731.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_bib.pdf | 464.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_app.pdf | 468.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.