Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9510
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณรงค์ฤทธิ์ จวงวาณิชย์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:04:58Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:04:58Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ณ172ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1464167 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9510 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | วัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- สตูล | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกร้านวัสดุก่อสร้างในอำเภอเมืองสตูล = Services marketing mix factors affection consumer decision towards selection of construction material stores in Mueang Satun District / ณรงค์ฤทธิ์ จวงวาณิชย์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0452nj_tpg.pdf | 550.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452nj_abs.pdf | 490.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452nj_con.pdf | 520.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452nj_ch1.pdf | 509.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452nj_ch2.pdf | 513.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452nj_ch3.pdf | 478.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452nj_ch4.pdf | 781.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452nj_ch5.pdf | 575.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452nj_bib.pdf | 484.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452nj_app.pdf | 506.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.