Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9496
Title: ปัจจัยการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการสินเชื่อธุรกิจของลูกค้าธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในจังหวัดราชบุรี = Service marketing factors affecting customers selection of business credit services at Bangkok Bank Public Company Limited Ratchaburi Province / ดิลก บุญวานิช
Authors: ดิลก บุญวานิช
Authors: ดิลก บุญวานิช
Keywords: ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) -- การตลาด;การจัดการตลาด;สินเชื่ออุตสาหกรรม
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว 658.8 ด371ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1463943
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9496
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952db_tpg.pdf468.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0952db_abs.pdf462.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0952db_con.pdf464.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0952db_ch1.pdf472.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0952db_ch2.pdf512.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0952db_ch3.pdf494.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0952db_ch4.pdf672.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0952db_ch5.pdf623.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0952db_bib.pdf468.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0952db_app.pdf484.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.