Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9404
Title: ปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อเส้นก๋วยเตี๋ยวของร้านก๋วยเตี๋ยว ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing factors affecting flat rice noodle purchasing preferences of noodle shops in Mueang Chiang Mai district / ธิติมา ตั้งนนทพัทธ์
Authors: ธิติมา ตั้งนนทพัทธ์
Authors: ธิติมา ตั้งนนทพัทธ์
Keywords: การจัดการตลาด;ก๋วยเตี๋ยว -- การจัดซื้อ;ร้านอาหาร -- เชียงใหม่
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ธ343ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454686
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9404
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim1151tt_tpg.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_abs.pdf515.79 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_con.pdf496.72 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_ch1.pdf491.3 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_ch2.pdf606.67 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_ch3.pdf531.1 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_ch4.pdf748.19 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_ch5.pdf609.91 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_bib.pdf476.41 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_app.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.