Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9263
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอนวัช จั่นสกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:14Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:14Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 อ157ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448113en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9263-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectธุรกิจขนาดย่อมen_US
dc.subjectธุรกิจขนาดกลางen_US
dc.subjectสินเชื่อen_US
dc.subjectธนาคารพาณิชย์en_US
dc.subjectธนาคารกสิกรไทยen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการสินเชื่อ Medium SMEs ของธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ของลูกค้าในจังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting customr slection toward medium SME credit services of Kasikornbank Public Company Limited in Samut Sakorn Province / อนวัช จั่นสกุล;"Service marketing mix factors affecting customr slection toward medium SME credit services of Kasikornbank Public Pompany Limited in Samut Sakorn Province"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0851aj_tpg.pdf567.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_abs.pdf481.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_con.pdf495.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_ch1.pdf512.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_ch2.pdf519.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_ch3.pdf488.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_ch4.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_ch5.pdf623.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_bib.pdf473.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_app.pdf537.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.