Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9254
Title: การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกบริการเงินฝากของธนาคารพาณิชย์ ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing communication affecting customer decision towards selecting deposite services of commercial banks in Mueang Chiang Mai district / วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์;"Marketing communication affecting customer decision towards selecting deposite services of commercial banks in Mueang Chiang Mai district"
Authors: วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์
Authors: วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์
Keywords: ธนาคารพาณิชย์ -- เชียงใหม่;การสื่อสาร;การสื่อสารทางการตลาด;การตลาด -- เชียงใหม่
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ว177ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448095
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9254
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark1051wp_tpg.pdf541.76 kBAdobe PDFView/Open
mark1051wp_abs.pdf502.65 kBAdobe PDFView/Open
mark1051wp_con.pdf492.75 kBAdobe PDFView/Open
mark1051wp_ch1.pdf492.59 kBAdobe PDFView/Open
mark1051wp_ch2.pdf507.05 kBAdobe PDFView/Open
mark1051wp_ch3.pdf524.71 kBAdobe PDFView/Open
mark1051wp_ch4.pdf975.29 kBAdobe PDFView/Open
mark1051wp_ch5.pdf699.53 kBAdobe PDFView/Open
mark1051wp_bib.pdf482.84 kBAdobe PDFView/Open
mark1051wp_app.pdf528.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.