Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9208
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์แหนมของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers buying decision for Nham in Mueang Chiang Mai District / ปรัทรวัณ นิรัติศยวานิช |
Authors: | ปรัทรวัณ นิรัติศยวานิช |
Authors: | ปรัทรวัณ นิรัติศยวานิช |
Keywords: | การตลาด;แหนม -- การตลาด;ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่ |
Issue Date: | 2551 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 ป1711ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1446948 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9208 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0451pn_tpg.pdf | 945.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_abs.pdf | 556.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_con.pdf | 478.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_ch1.pdf | 478.9 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_ch2.pdf | 526.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_ch3.pdf | 487.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_ch4.pdf | 886.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_ch5.pdf | 571.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_bib.pdf | 478.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_app.pdf | 506.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.