Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9031
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกผู้จัดจำหน่ายสินค้าอุปโภคบริโภคของร้านค้าปลีกแบบดั้งเดิมในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors influencing small consumer retailers selection of consumer product suppliers in Mueang District, Chiang Mai Province / วรานนท์ ไชยวงศ์
Authors: วรานนท์ ไชยวงศ์
Authors: วรานนท์ ไชยวงศ์
Keywords: การตลาด;สินค้าอุปโภคบริโภค;ร้านค้าปลีก -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ว172ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419304
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9031
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0949wcw_tpg.pdf205.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_abs.pdf227.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_con.pdf249.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_ch1.pdf223.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_ch2.pdf437.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_ch3.pdf199.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_ch4.pdf1.95 MBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_ch5.pdf703.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_bib.pdf177.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_app.pdf235.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.