Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9031
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวรานนท์ ไชยวงศ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:36Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:36Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ว172ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419304en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9031-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสินค้าอุปโภคบริโภคen_US
dc.subjectร้านค้าปลีก -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกผู้จัดจำหน่ายสินค้าอุปโภคบริโภคของร้านค้าปลีกแบบดั้งเดิมในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors influencing small consumer retailers selection of consumer product suppliers in Mueang District, Chiang Mai Province / วรานนท์ ไชยวงศ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0949wcw_tpg.pdf205.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_abs.pdf227.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_con.pdf249.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_ch1.pdf223.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_ch2.pdf437.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_ch3.pdf199.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_ch4.pdf1.95 MBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_ch5.pdf703.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_bib.pdf177.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wcw_app.pdf235.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.