Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9009
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้สถานีบริการน้ำมันที่ตั้งอยู่ริมถนนพระรามสอง จังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of gasoline station on Rama II Road, Samut Sakhon province / วรรัตน์ ภาณุภาส
Authors: วรรัตน์ ภาณุภาส
Keywords: การตลาด
สถานีบริการน้ำมัน -- สมุทรสาคร
ถนนพระรามสอง
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว 381 ว177ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419275
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9009
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550wp_tpg.pdf449.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_abs.pdf485.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_con.pdf584.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_ch1.pdf500.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_ch2.pdf608.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_ch3.pdf508.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_ch4.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_ch5.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_bib.pdf440.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_app.pdf587.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.