Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวรรัตน์ ภาณุภาสen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:27Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:27Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 381 ว177ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419275en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9009-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสถานีบริการน้ำมัน -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectถนนพระรามสองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้สถานีบริการน้ำมันที่ตั้งอยู่ริมถนนพระรามสอง จังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of gasoline station on Rama II Road, Samut Sakhon province / วรรัตน์ ภาณุภาสen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550wp_tpg.pdf449.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_abs.pdf485.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_con.pdf584.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_ch1.pdf500.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_ch2.pdf608.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_ch3.pdf508.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_ch4.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_ch5.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_bib.pdf440.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wp_app.pdf587.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.