Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8987
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้ผู้ให้บริการเครือข่ายโทรศัพท์เคลื่อนที่ของผู้บริโภค ในนครหลวงเวียงจันทน์ สาธารณรัฐประชาธิปไตยประชาชนลาว = Services Marketing Mix Factors Affecting the Consumer's Selection of Mobile Telephone Network Providers in Vientiane Municipality Lao People Democratic Republic / ทะนงเดือน ตุริหงส์;"Services Marketing Mix Factors Affecting the Consumer's Selection of Mobile Telephone Network Providers in Vientiane Municipality Lao People Democratic Republic"
Authors: ทะนงเดือน ตุริหงส์
Authors: ทะนงเดือน ตุริหงส์
Keywords: โทรศัพท์เคลื่อนที่;ระบบสื่อสารเคลื่อนที่ -- ลาว;การตลาด
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 384.53 ท115ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419228
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8987
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0250tt_tpg.pdf187.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_abs.pdf197.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_con.pdf341.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_ch1.pdf238.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_ch2.pdf249.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_ch3.pdf207.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_ch4.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_ch5.pdf587.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_bib.pdf159.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_app.pdf281.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.