Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorทะนงเดือน ตุริหงส์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:17Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:17Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 384.53 ท115ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419228en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8987-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectโทรศัพท์เคลื่อนที่en_US
dc.subjectระบบสื่อสารเคลื่อนที่ -- ลาวen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้ผู้ให้บริการเครือข่ายโทรศัพท์เคลื่อนที่ของผู้บริโภค ในนครหลวงเวียงจันทน์ สาธารณรัฐประชาธิปไตยประชาชนลาว = Services Marketing Mix Factors Affecting the Consumer's Selection of Mobile Telephone Network Providers in Vientiane Municipality Lao People Democratic Republic / ทะนงเดือน ตุริหงส์;"Services Marketing Mix Factors Affecting the Consumer's Selection of Mobile Telephone Network Providers in Vientiane Municipality Lao People Democratic Republic"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0250tt_tpg.pdf187.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_abs.pdf197.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_con.pdf341.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_ch1.pdf238.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_ch2.pdf249.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_ch3.pdf207.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_ch4.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_ch5.pdf587.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_bib.pdf159.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tt_app.pdf281.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.