Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8957
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อโยเกิร์ตของนักศึกษาระดับปริญญาตรีในมหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting yoghurt purchasing of undergraduate students in Chiang Mai University / ชานุวัฒน์ ตาวินโน;" Marketing mix factors affecting yoghurt purchasing of undergraduate students in Chiang Mai University" |
Authors: | ชานุวัฒน์ ตาวินโน |
Authors: | ชานุวัฒน์ ตาวินโน |
Keywords: | การตลาด;โยเกิร์ต;พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ |
Issue Date: | 2550 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 ช254ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419184 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8957 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0550ct_tpg.pdf | 186.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ct_abs.pdf | 224.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ct_con.pdf | 413.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ct_ch1.pdf | 214.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ct_ch2.pdf | 345.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ct_ch3.pdf | 212.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ct_ch4.pdf | 3.13 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ct_ch5.pdf | 700.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ct_bib.pdf | 171.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ct_app.pdf | 357.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.