Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8944
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปรีชา มีนาค | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:00:56Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:00:56Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ป173ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419135 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8944 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | โครงการหลวง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ตราดอยคำ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting on comsumers' decision in purchasing Doi Kham products in Mueang District, Chiang Mai Province / ปรีชา มีนาค | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0550pm_tpg.pdf | 201.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550pm_abs.pdf | 230.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550pm_con.pdf | 287.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550pm_ch1.pdf | 202.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550pm_ch2.pdf | 398.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550pm_ch3.pdf | 207.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550pm_ch4.pdf | 1.83 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550pm_ch5.pdf | 457.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550pm_bib.pdf | 163.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550pm_app.pdf | 342.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.