Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8933
Title: ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคจังหวัดเชียงใหม่ในการซื้อผลิตภัณฑ์จาก ร้านขนมบ้านอาจารย์ = Marketing mix affecting consumers in Chiang Mai province towards purchasing products from Kanom Ban Arjarn / สุปิยะชาติ วรรณสูตร
Authors: สุปิยะชาติ วรรณสูตร
Authors: สุปิยะชาติ วรรณสูตร
Keywords: ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่;การเลือกซื้อสินค้า;การตลาด
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ส453ส
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526631
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8933
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30955sv_tpg.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open
mba30955sv_abs.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba30955sv_con.pdf2.46 MBAdobe PDFView/Open
mba30955sv_ch1.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba30955sv_ch2.pdf1.9 MBAdobe PDFView/Open
mba30955sv_ch3.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open
mba30955sv_ch4.pdf27.79 MBAdobe PDFView/Open
mba30955sv_ch5.pdf8.33 MBAdobe PDFView/Open
mba30955sv_bib.pdf401.18 kBAdobe PDFView/Open
mba30955sv_app.pdf4.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.