Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8933
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุปิยะชาติ วรรณสูตร | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:52:44Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:52:44Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ส453ส | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526631 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8933 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การเลือกซื้อสินค้า | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.title | ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคจังหวัดเชียงใหม่ในการซื้อผลิตภัณฑ์จาก ร้านขนมบ้านอาจารย์ = Marketing mix affecting consumers in Chiang Mai province towards purchasing products from Kanom Ban Arjarn / สุปิยะชาติ วรรณสูตร | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba30955sv_tpg.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955sv_abs.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955sv_con.pdf | 2.46 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955sv_ch1.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955sv_ch2.pdf | 1.9 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955sv_ch3.pdf | 1.42 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955sv_ch4.pdf | 27.79 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955sv_ch5.pdf | 8.33 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955sv_bib.pdf | 401.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955sv_app.pdf | 4.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.