Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8915
Title: พฤติกรรมการเปิดรับสื่อของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อโทรศัพท์เคลื่อนที่ = Media exposure affecting consumer decision towards purchasing mobile phones in Mueang Chiang Mai district / กุลระวี วีระกุล
Authors: กุลระวี วีระกุล
Authors: กุลระวี วีระกุล
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;โฆษณา;โทรศัพทืเคลื่อนที่ -- การจัดซื้อ
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 358.8342 ก447พ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508033
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8915
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20353kw_tpg.pdf512.58 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_abs.pdf457.09 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_con.pdf460.32 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_ch1.pdf456.14 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_ch2.pdf496.89 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_ch3.pdf462.38 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_ch4.pdf910.96 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_ch5.pdf604.68 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_bib.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_app.pdf504.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.