Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกุลระวี วีระกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:52:28Z-
dc.date.available2014-09-17T07:52:28Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 358.8342 ก447พen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508033en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8915-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectโฆษณาen_US
dc.subjectโทรศัพทืเคลื่อนที่ -- การจัดซื้อen_US
dc.titleพฤติกรรมการเปิดรับสื่อของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อโทรศัพท์เคลื่อนที่ = Media exposure affecting consumer decision towards purchasing mobile phones in Mueang Chiang Mai district / กุลระวี วีระกุลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20353kw_tpg.pdf512.58 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_abs.pdf457.09 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_con.pdf460.32 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_ch1.pdf456.14 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_ch2.pdf496.89 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_ch3.pdf462.38 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_ch4.pdf910.96 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_ch5.pdf604.68 kBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_bib.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open
mba20353kw_app.pdf504.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.