Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8855
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วรรธิดา ชัยญาณะ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:51:58Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:51:58Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ว177ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1453602 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8855 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | เครื่องสำอาง -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | วัยรุ่น -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าของเด็กหญิงก่อนวัยรุ่นในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix fractors affecting decision of female tweens towards purchasing facial care products in Mueang Chiang Mai District / วรรธิดา ชัยญาณะ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0152wc_tpg.pdf | 484.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_abs.pdf | 498.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_con.pdf | 478.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_ch1.pdf | 492.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_ch2.pdf | 520.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_ch3.pdf | 488.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_ch4.pdf | 722.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_ch5.pdf | 608.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_bib.pdf | 488.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_app.pdf | 515.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.