Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8855
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวรรธิดา ชัยญาณะen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:58Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:58Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ว177ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1453602en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8855-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectเครื่องสำอาง -- การจัดซื้อen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectวัยรุ่น -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าของเด็กหญิงก่อนวัยรุ่นในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix fractors affecting decision of female tweens towards purchasing facial care products in Mueang Chiang Mai District / วรรธิดา ชัยญาณะen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0152wc_tpg.pdf484.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0152wc_abs.pdf498.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0152wc_con.pdf478.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0152wc_ch1.pdf492.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0152wc_ch2.pdf520.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0152wc_ch3.pdf488.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0152wc_ch4.pdf722.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0152wc_ch5.pdf608.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0152wc_bib.pdf488.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0152wc_app.pdf515.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.