Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8850
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กาญจน์วิตรี งามพริ้ง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:51:56Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:51:56Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ก232ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448111 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8850 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- การตัดสินใจ | en_US |
dc.subject | ประกันภัย -- กรมธรรม์ | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | รถยนต์ -- การตลาด | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้รถยนต์ในจังหวัดเชียงใหม่ในการตัดสินใจซื้อประกันภัยภาคสมัครใจ = Services marketing mix factors affecting car owners in Chiang Mai province towards purchasing voluntary car insurance / กาญจน์วิตรี งามพริ้ง;"Services marketing mix factors affecting car owners in Chiang Mai province towards purchasing voluntary car insurance" | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark1051kn_tpg.pdf | 487.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1051kn_abs.pdf | 483.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1051kn_con.pdf | 480.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1051kn_ch1.pdf | 481.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1051kn_ch2.pdf | 562.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1051kn_ch3.pdf | 490.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1051kn_ch4.pdf | 882.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1051kn_ch5.pdf | 665.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1051kn_bib.pdf | 500.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1051kn_app.pdf | 710.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.