Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8847
Title: ปัจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อประกันภัยรถยนต์ภาคสมัครใจในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of Voluntary Automobile Insurance in Samut Sakhon Province / ยุวพร พึงพิพัฒน์
Authors: ยุวพร พึงพิพัฒน์
Keywords: การจัดการตลาด
ประกันภัยรถยนต์ -- การตลาด
ประกันภัยรถยนต์ -- สมุทรสาคร
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8 ย476ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447606
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8847
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0751yp_tpg.pdf522.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_abs.pdf503.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_con.pdf481.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_ch1.pdf483.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_ch2.pdf546.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_ch3.pdf480.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_ch4.pdf909.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_ch5.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_bib.pdf469.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_app.pdf500.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.