Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorยุวพร พึงพิพัฒน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:55Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:55Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ย476ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447606en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8847-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectประกันภัยรถยนต์ -- การตลาดen_US
dc.subjectประกันภัยรถยนต์ -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สมุทรสาครen_US
dc.titleปัจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อประกันภัยรถยนต์ภาคสมัครใจในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of Voluntary Automobile Insurance in Samut Sakhon Province / ยุวพร พึงพิพัฒน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0751yp_tpg.pdf522.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_abs.pdf503.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_con.pdf481.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_ch1.pdf483.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_ch2.pdf546.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_ch3.pdf480.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_ch4.pdf909.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_ch5.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_bib.pdf469.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0751yp_app.pdf500.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.