Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8742
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ดนุ สถิตเมธากุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:51:07Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:51:07Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ด154ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419020 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8742 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | สถานเริงรมย์ -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้สถานบันเทิง ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The service marketing mix factors affecting consumer selection towards entertainment venues in Mueang District, Chiang Mai province / ดนุ สถิตเมธากุล;"The service marketing mix factors affecting consumer selection towards entertainment venues in Mueang District, Chiang Mai province" | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba1050ds_tpg.pdf | 465.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1050ds_abs.pdf | 502.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1050ds_con.pdf | 489.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1050ds_ch1.pdf | 490.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1050ds_ch2.pdf | 526.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1050ds_ch3.pdf | 513.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1050ds_ch4.pdf | 928.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1050ds_ch5.pdf | 669.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1050ds_bib.pdf | 483.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1050ds_app.pdf | 573.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.