Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8721
Title: การรับตำแหน่งทางการตลาดของลูกค้าต่อผลิตภัณฑ์อาหารสัตว์สำเร็จรูปไข่ไก่ ในจังหวัดเชียงใหม่ = Customer perception towards the market positions of layer feed product in Chiang Mai province / วิรงรอง เจียมวิจักษณ์
Authors: วิรงรอง เจียมวิจักษณ์
Authors: วิรงรอง เจียมวิจักษณ์
Keywords: การตลาด;อาหารสัตว์;ไก่ -- อาหาร -- เชียงใหม่
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ว372ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401526
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8721
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0749wj_tpg.pdf468.23 kBAdobe PDFView/Open
agim0749wj_abs.pdf526.02 kBAdobe PDFView/Open
agim0749wj_con.pdf492.27 kBAdobe PDFView/Open
agim0749wj_ch1.pdf483.68 kBAdobe PDFView/Open
agim0749wj_ch2.pdf749.95 kBAdobe PDFView/Open
agim0749wj_ch3.pdf528.91 kBAdobe PDFView/Open
agim0749wj_ch4.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
agim0749wj_ch5.pdf908.95 kBAdobe PDFView/Open
agim0749wj_bib.pdf450.24 kBAdobe PDFView/Open
agim0749wj_app.pdf485.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.