Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวันชนะ มุสิกไชยen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:39Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:39Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ว115คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400755en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8670-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectโรงแรม -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่en_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อการบริการของโรงแรมแพ้ดดี้ ฟิลด์ = Customer satisfaction toward the service of Paddy Field Hotel / วันชนะ มุสิกไชยen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0949wms_tpg.pdf444.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_abs.pdf489.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_con.pdf546.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_ch1.pdf481.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_ch2.pdf683.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_ch3.pdf466.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_ch4.pdf1.89 MBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_ch5.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_bib.pdf451.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_app.pdf664.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.