Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8607
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์นมพร้อมดื่มของผู้บริโภคในเขตเทศบาลเมืองราชบุรี = Marketing mix factors affecting consumers purchasing decision of drinking milk in Ratchaburi Municipality / ศิริรัตน์ ตรีรัตน์ |
Authors: | ศิริรัตน์ ตรีรัตน์ |
Authors: | ศิริรัตน์ ตรีรัตน์ |
Keywords: | การตลาด;นมพาสเจอร์ไรส์;ผู้บริโภค -- ราชบุรี |
Issue Date: | 2549 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 |
Gov't Doc #: | ว 381 ศ373ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400557 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8607 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0549st_tpg.pdf | 237.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_abs.pdf | 224.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_con.pdf | 226.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_ch1.pdf | 134.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_ch2.pdf | 162.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_ch3.pdf | 124.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_ch4.pdf | 388.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_ch5.pdf | 239.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_bib.pdf | 131.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_app.pdf | 180.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.