Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8607
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศิริรัตน์ ตรีรัตน์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:50:16Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:50:16Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 381 ศ373ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400557 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8607 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | นมพาสเจอร์ไรส์ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- ราชบุรี | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์นมพร้อมดื่มของผู้บริโภคในเขตเทศบาลเมืองราชบุรี = Marketing mix factors affecting consumers purchasing decision of drinking milk in Ratchaburi Municipality / ศิริรัตน์ ตรีรัตน์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0549st_tpg.pdf | 237.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_abs.pdf | 224.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_con.pdf | 226.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_ch1.pdf | 134.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_ch2.pdf | 162.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_ch3.pdf | 124.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_ch4.pdf | 388.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_ch5.pdf | 239.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_bib.pdf | 131.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549st_app.pdf | 180.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.