Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8570
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อนมเปรี้ยวพร้อมดื่มของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers' decision to purchase dringking Yogurt in Mueang district, Chiang Mai province / กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
Authors: กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
Authors: กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
Keywords: การตลาด;นมเปรี้ยว;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ก343ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400442
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8570
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0949kp_tpg.pdf216.52 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_abs.pdf217.26 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_con.pdf226.47 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_ch1.pdf134.52 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_ch2.pdf164.26 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_ch3.pdf150.35 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_ch4.pdf570.41 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_ch5.pdf223.11 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_bib.pdf124.61 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_app.pdf159.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.