Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8570
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กิติพงษ์ ผู้มีคุณ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:50:04Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:50:04Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 ก343ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400442 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8570 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | นมเปรี้ยว | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อนมเปรี้ยวพร้อมดื่มของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers' decision to purchase dringking Yogurt in Mueang district, Chiang Mai province / กิติพงษ์ ผู้มีคุณ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0949kp_tpg.pdf | 216.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949kp_abs.pdf | 217.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949kp_con.pdf | 226.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949kp_ch1.pdf | 134.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949kp_ch2.pdf | 164.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949kp_ch3.pdf | 150.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949kp_ch4.pdf | 570.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949kp_ch5.pdf | 223.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949kp_bib.pdf | 124.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949kp_app.pdf | 159.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.