Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8570
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกิติพงษ์ ผู้มีคุณen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:04Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:04Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ก343ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400442en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8570-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectนมเปรี้ยวen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อนมเปรี้ยวพร้อมดื่มของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers' decision to purchase dringking Yogurt in Mueang district, Chiang Mai province / กิติพงษ์ ผู้มีคุณen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0949kp_tpg.pdf216.52 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_abs.pdf217.26 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_con.pdf226.47 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_ch1.pdf134.52 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_ch2.pdf164.26 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_ch3.pdf150.35 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_ch4.pdf570.41 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_ch5.pdf223.11 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_bib.pdf124.61 kBAdobe PDFView/Open
agim0949kp_app.pdf159.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.