Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8522
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชาตรี ครุธงามen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:48Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:48Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว 381 ช247ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1390908en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8522-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสินเชื่อ -- ราชบุรี. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectธนาคารพาณิชย์en_US
dc.subjectนิติบุคคลen_US
dc.titleปัจจัยส่นประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อธุรกิจกับธนาคารพาณิชย์ ของผู้ประกอบการที่จดทะเบียนนิติบุคคลในอำเภอเมือง จังหวัดราชบุรี = Marketing mix factors affecting institutional customers decision to use credit services of commercial banks in Mueang District, Ratchaburi Province / ชาตรี ครุธงามen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948ck_tpg.pdf195.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ck_abs.pdf247.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ck_con.pdf380.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ck_ch1.pdf235.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ck_ch2.pdf598.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ck_ch3.pdf212.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ck_ch4.pdf5.42 MBAdobe PDFView/Open
mba0948ck_ch5.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open
mba0948ck_bib.pdf353.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ck_app.pdf344.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.