Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8522
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชาตรี ครุธงาม | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:49:48Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:49:48Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 381 ช247ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1390908 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8522 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | สินเชื่อ -- ราชบุรี. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | ธนาคารพาณิชย์ | en_US |
dc.subject | นิติบุคคล | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่นประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อธุรกิจกับธนาคารพาณิชย์ ของผู้ประกอบการที่จดทะเบียนนิติบุคคลในอำเภอเมือง จังหวัดราชบุรี = Marketing mix factors affecting institutional customers decision to use credit services of commercial banks in Mueang District, Ratchaburi Province / ชาตรี ครุธงาม | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0948ck_tpg.pdf | 195.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ck_abs.pdf | 247.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ck_con.pdf | 380.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ck_ch1.pdf | 235.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ck_ch2.pdf | 598.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ck_ch3.pdf | 212.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ck_ch4.pdf | 5.42 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ck_ch5.pdf | 1.56 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ck_bib.pdf | 353.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ck_app.pdf | 344.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.