Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8498
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กาญจนา เจริญคงธรรม | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:49:38Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:49:38Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 381 ก874ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1389340 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8498 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | ร้านซีเมนต์โฮมมาร์ท | en_US |
dc.subject | การตลาด -- สมุทรสาคร | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร | en_US |
dc.subject | วัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าของลูกค้าร้านซีเมนต์ไทยโฮมมาร์ทในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Services maketing mix factors affecting customer buying decision at Cementhai Home Mart in Mueang District, Samut Sakhon Province / กาญจนา เจริญคงธรรม | en_US |
dc.type | การค้นค้วาแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0948kct_tpg.pdf | 173.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kct_abs.pdf | 222.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kct_con.pdf | 321.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kct_ch1.pdf | 260.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kct_ch2.pdf | 330.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kct_ch3.pdf | 201.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kct_ch4.pdf | 2.62 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kct_ch5.pdf | 652.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kct_bib.pdf | 161.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kct_app.pdf | 269.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.