Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศิรินภา บุญมาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:16Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:16Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 659.1 ศ373กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385976en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8439-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectชาเขียวen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleการสื่อสารการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์ชาเขียวพร้อมดื่มของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication influencing selection of ready to drink Green Tea products of consumers in Mueang District, Chiang Mai province / ศิรินภา บุญมาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim1048sb_tpg.pdf448.74 kBAdobe PDFView/Open
agim1048sb_abs.pdf541.7 kBAdobe PDFView/Open
agim1048sb_con.pdf676.37 kBAdobe PDFView/Open
agim1048sb_ch1.pdf487.21 kBAdobe PDFView/Open
agim1048sb_ch2.pdf772.56 kBAdobe PDFView/Open
agim1048sb_ch3.pdf487.59 kBAdobe PDFView/Open
agim1048sb_ch4.pdf3.4 MBAdobe PDFView/Open
agim1048sb_ch5.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open
agim1048sb_bib.pdf465.69 kBAdobe PDFView/Open
agim1048sb_app.pdf742.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.