Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8432
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพัชรี หยกเล็กen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:13Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:13Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 พ112ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385948en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8432-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectครีมen_US
dc.subjectสตรี -- สมุทรสาคร. อำเภอกระทุ่มแบนen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อครีมบำรุงผิวหน้าของสตรีในอำเภอกระทุ่มแบน จังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors effecting the buying decision for lotion of women in Krathum Baen District, Samut Sakhon Province / พัชรี หยกเล็กen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948py_tpg.pdf118.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_abs.tha.pdf125.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_abs.eng.pdf88.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_con.pdf124.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_ch1.pdf136.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_ch2.pdf149.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_ch3.pdf131.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_ch4.pdf369.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_ch5.pdf257.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_bib.pdf117.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_app.pdf148.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.