Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8397
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อยางรถยนต์สำหรับรถยนต์นั่งส่วนบุคคลที่จดทะเบียนใน จังหวัดเชียงใหม่= The Marketing mix factors affecting decision in purchasing tires for passenger cars registered in Chiang Mai Province / ประศาสน์ ศิริบรรเทิง
Authors: ประศาสน์ ศิริบรรเทิง
Authors: ประศาสน์ ศิริบรรเทิง
Keywords: การตลาด -- เชียงใหม่;ยางรถยนต์;รถยนต์ -- เชียงใหม่
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ป17118ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371379
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8397
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0548ps_tpg.pdf456.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0548ps_abs.pdf511.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0548ps_con.pdf524.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0548ps_ch1.pdf504.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0548ps_ch2.pdf571.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0548ps_ch3.pdf482.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0548ps_ch4.pdf1.85 MBAdobe PDFView/Open
mba0548ps_ch5.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open
mba0548ps_bib.pdf451.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0548ps_app.pdf541 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.