Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8390
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorบริรักษ์ ทุ่งแจ้งen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:48:56Z-
dc.date.available2014-09-17T07:48:56Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 บ173คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371358en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8390-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectธนาคารพาณิชย์ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectอินเตอร์เน็ตen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อบริการธนาคารผ่านอินเทอร์เน็ตของธนาคารพาณิชย์ใน จังหวัดเชียงใหม่ = Customers'satisfaction towards the internet banking services of Commercial Banks in Chiang Mai Province / บริรักษ์ ทุ่งแจ้งen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948bt_tpg.pdf674.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bt_abs.pdf226.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bt_con.pdf337.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bt_ch1.pdf145.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bt_ch2.pdf158.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bt_ch3.pdf141.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bt_ch4.pdf326.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bt_ch5.pdf286.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bt_bib.pdf129.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bt_app.pdf160.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.