Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8349
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อปูนซีเมนต์ถุงของร้านค้าช่วงในเขต อำเภอเมือง จังหวัดเชียงราย = Marketing mix factors influencing sub-dealers in purchasing bag cement in Mueang District, Chiang Rai Province / อำนาจ วรนิภิฐพนธ์
Authors: อำนาจ วรนิภิฐพนธ์
Authors: อำนาจ วรนิภิฐพนธ์
Keywords: การตลาด -- เชียงราย. อำเภอเมือง;ปูนซีเมนต์ -- การจัดซื้อ;ร้านค้า -- เชียงราย. อำเภอเมือง
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 อ215ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1365306
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8349
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0548aw_tpg.pdf451.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0548aw_abs.pdf489.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0548aw_con.pdf516.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0548aw_ch1.pdf488.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0548aw_ch2.pdf574.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0548aw_ch3.pdf456.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0548aw_ch4.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open
mba0548aw_ch5.pdf884.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0548aw_bib.pdf436.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0548aw_app.pdf661.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.