Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8315
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการบัตรกรุงศรีวีซ่าอิเล็กตรอนของลูกค้า ธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers' buying decision of using Krungsri Visa Electron of Bank of Ayudhy (Public) Company Limited in Mueang district, Chiang Mai province / วราพร ลิขิตวัชรปกรณ์
Authors: วราพร ลิขิตวัชรปกรณ์
Keywords: ธนาคารกรุงศรีอยุธยา
การตลาด
ลูกค้า
บัตรกรุงศรีวีซ่าอิเล็กตรอน
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ว172ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1356508
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8315
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947wl_tpg.pdf194.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_abs.pdf266.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_con.pdf278.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_ch1.pdf248.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_ch2.pdf278.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_ch3.pdf218.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_ch4.pdf2.83 MBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_ch5.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_bib.pdf163.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_app.pdf278.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.