Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8315
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวราพร ลิขิตวัชรปกรณ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:48:27Z-
dc.date.available2014-09-17T07:48:27Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ว172ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1356508en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8315-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectธนาคารกรุงศรีอยุธยาen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectลูกค้าen_US
dc.subjectบัตรกรุงศรีวีซ่าอิเล็กตรอนen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการบัตรกรุงศรีวีซ่าอิเล็กตรอนของลูกค้า ธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers' buying decision of using Krungsri Visa Electron of Bank of Ayudhy (Public) Company Limited in Mueang district, Chiang Mai province / วราพร ลิขิตวัชรปกรณ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947wl_tpg.pdf194.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_abs.pdf266.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_con.pdf278.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_ch1.pdf248.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_ch2.pdf278.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_ch3.pdf218.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_ch4.pdf2.83 MBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_ch5.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_bib.pdf163.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wl_app.pdf278.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.