Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8315
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วราพร ลิขิตวัชรปกรณ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:48:27Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:48:27Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 ว172ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1356508 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8315 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | ธนาคารกรุงศรีอยุธยา | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ลูกค้า | en_US |
dc.subject | บัตรกรุงศรีวีซ่าอิเล็กตรอน | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการบัตรกรุงศรีวีซ่าอิเล็กตรอนของลูกค้า ธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers' buying decision of using Krungsri Visa Electron of Bank of Ayudhy (Public) Company Limited in Mueang district, Chiang Mai province / วราพร ลิขิตวัชรปกรณ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0947wl_tpg.pdf | 194.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wl_abs.pdf | 266.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wl_con.pdf | 278.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wl_ch1.pdf | 248.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wl_ch2.pdf | 278.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wl_ch3.pdf | 218.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wl_ch4.pdf | 2.83 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wl_ch5.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wl_bib.pdf | 163.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wl_app.pdf | 278.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.