Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8307
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อสินค้าและบริการผ่านระบบอินเทอร์เน็ตของผู้ถือบัตรเครดิตในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting the purchasing of goods and services via the internet of credit card members in Mueang District, Chiang Mai Province / หทัยชนก มณีใส |
Authors: | หทัยชนก มณีใส |
Authors: | หทัยชนก มณีใส |
Keywords: | การตลาด;การซื้อสินค้า -- เชียงใหม่;อินเตอร์เน็ต;บัตรเครดิต -- เชียงใหม่ |
Issue Date: | 2547 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 ห1411ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354723 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8307 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0947hm_tpg.pdf | 462.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_abs.pdf | 515 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_con.pdf | 596.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_ch1.pdf | 498.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_ch2.pdf | 719.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_ch3.pdf | 480.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_ch4.pdf | 3.09 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_ch5.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_bib.pdf | 446.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_app.pdf | 591.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.