Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8307
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | หทัยชนก มณีใส | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:48:24Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:48:24Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ห1411ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354723 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8307 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | การซื้อสินค้า -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | อินเตอร์เน็ต | en_US |
dc.subject | บัตรเครดิต -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อสินค้าและบริการผ่านระบบอินเทอร์เน็ตของผู้ถือบัตรเครดิตในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting the purchasing of goods and services via the internet of credit card members in Mueang District, Chiang Mai Province / หทัยชนก มณีใส | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0947hm_tpg.pdf | 462.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_abs.pdf | 515 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_con.pdf | 596.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_ch1.pdf | 498.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_ch2.pdf | 719.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_ch3.pdf | 480.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_ch4.pdf | 3.09 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_ch5.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_bib.pdf | 446.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947hm_app.pdf | 591.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.