Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8307
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorหทัยชนก มณีใสen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:48:24Z-
dc.date.available2014-09-17T07:48:24Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ห1411ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354723en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8307-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการซื้อสินค้า -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectอินเตอร์เน็ตen_US
dc.subjectบัตรเครดิต -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อสินค้าและบริการผ่านระบบอินเทอร์เน็ตของผู้ถือบัตรเครดิตในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting the purchasing of goods and services via the internet of credit card members in Mueang District, Chiang Mai Province / หทัยชนก มณีใสen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947hm_tpg.pdf462.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0947hm_abs.pdf515 kBAdobe PDFView/Open
mba0947hm_con.pdf596.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0947hm_ch1.pdf498.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0947hm_ch2.pdf719.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0947hm_ch3.pdf480.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0947hm_ch4.pdf3.09 MBAdobe PDFView/Open
mba0947hm_ch5.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mba0947hm_bib.pdf446.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0947hm_app.pdf591.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.