Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8305
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อัฐกร แผ่นทอง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:48:23Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:48:23Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 อ113ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354721 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8305 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | การเรียนพิเศษ | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- พะเยา | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลายในอำเภอเมือง จังหวัดพะเยา = Marketing mix factors affecting the selection of the Tutorial Schools of Secondary School Students in Mueang District, Phayao Province / อัฐกร แผ่นทอง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0947ap_tpg.pdf | 187.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ap_abs.pdf | 252.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ap_con.pdf | 241.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ap_ch1.pdf | 225.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ap_ch2.pdf | 278.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ap_ch3.pdf | 211.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ap_ch4.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ap_ch5.pdf | 837.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ap_bib.pdf | 166.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ap_app.pdf | 281.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.