Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8267
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อัญชลี พูนชัย | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:48:06Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:48:06Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 338.47746043 อ113ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353703 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8267 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | ผ้าไหม -- การผลิต | en_US |
dc.subject | ผ้าไหม -- การตลาด | en_US |
dc.subject | ผลิตภัณฑ์ผ้าไหม | en_US |
dc.subject | เสื้อผ้าสำเร็จรูป | en_US |
dc.title | ปัจจัยแห่งความสำเร็จของสินค้าที่ได้รับการคัดสรรเป็นสุดยอดหนึ่งตำบลหนึ่งผลิตภัณฑ์ 5 ดาวในระดับภาค : กรณีศึกษาสินค้าประเภทผ้าและเครื่องแต่งกาย ในจังหวัดนครราชสีมา = Key success factors of OTOP product champion at a regional five-star rating : A Case study of fabric and garment categories in Nakhon Ratchasima Province / อัญชลี พูนชัย | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0747ap_tpg.pdf | 188.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0747ap_abs.pdf | 269.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0747ap_con.pdf | 198.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0747ap_ch1.pdf | 240.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0747ap_ch2.pdf | 845.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0747ap_ch3.pdf | 254.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0747ap_ch4.pdf | 2.2 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0747ap_ch5.pdf | 563.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0747ap_bib.pdf | 216.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0747ap_app.pdf | 7.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.